В кошику немає товарів! Це ніколи не пізно виправити :)
Співпраця Маркетплейс Artkopilka.net.ua в Украіні
У ЧОМУ НАШІ ПЕРЕВАГИ та приємні ОСОБЛИВОСТІ?
- Ми самостійно додаємо позиції на платформу з:
- характеристиками
- фільтрами
- варіантами вибору
- та підбором необхідної категорії для відображення. Вам немає необхідності витрачати час для того аби підбирати товари по категоріям, проставляти системні характеристики та фільтри, наші спеціалісти зроблять цю роботу за Вас
- Реклама – усі позиції на нашій платформі рекламуються у пошукових системах та соціальних мережах. Ми здійснюємо маркетинг та рекламні кампанії для залучення нових клієнтів, що дозволяє вам сконцентруватися на створенні якісних пропозицій
- Ми спеціалізований маркетплейс товарів для художників, творчості, хобі та дизайну з великою цільовою аудиторією. Ми спрямовуємося на художників та творчих людей, що означає, що ваші товари будуть побачені професіоналами та хобістами, які зацікавлені
- Ви не спілкуєтесь з клієнтом – працівники нашого колцентру першочергово спілкуються з клієнтом та передають вже готове до відвантаження замовлення
- В нас відсутній «Авансовий платіж» - ми не просимо покласти нам суму на баланс. Оплата послуг по факту виконаних нами робіт.
- Відсутні додаткові платежі за використання кабінету продавця. Ми надаємо зручний інтерфейс для завантаження товарів та відстеження замовлень на кожному етапі
Ми прагнемо зробити наш маркетплейс якнайкращим для вас і вашого бізнесу, спрощуючи процес продажу та допомагаючи вам досягнути успіху в світі мистецтва та творчості.
За схемою роботи "Маркетплейс" з ARTKOPILKA може співпрацювати будь-який суб'єкт підприємницької діяльності.
Для початку співпраці, необхідно:
- Ознайомитися з правилами роботи та заповнити анкету (форма вище).
- Підготувати прайс-лист з товарами у форматах XML/YML або Excel
- Підписати договір про співпрацю.
Етапи підготовки до продажів
Після розгляду заявки, менеджер компанії ARTKOPILKA зв'язується з продавцем для уточнення деталей. Умови співпраці узгоджуються індивідуально з продавцем.
Після того, як від вас будуть отримані всі дані, ми надаємо доступ до особистого кабінету продавця, де ви зможете відстежувати та обробляти замовлення замовлення.
Про нові замовленнях ви будете проінформовані по e-mail, а також додатковими повідомленнями в зручні месенджери (за погодженням). А необхідну інформацію для обробки замовлення ви знайдете в особистому кабінеті.
Як тільки покупець підтвердив замовлення, відбувається угода купівлі-продажу з продавцем. Вона покладає певні обов'язки для обох сторін.
- Замовлення на сайті фіксується, як тільки покупець натиснув кнопку «Замовлення підтверджую». Зафіксований продаж зберігається в базі.
- Кожному замовленню присвоюється унікальний номер. Він автоматично відправляється на електронну пошту і sms-повідомленням продавцю і покупцю. Номер замовлення доступний в особистому кабінеті обох сторін.
- Загальна сума замовлення включає суму кожної одиниці товару. Заборонено додавати до цієї суми іншу додаткову оплату. Наприклад, за послуги упаковки і т.д.
- Зареєстрованому замовленню автоматично присвоюється статус «Нове замовлення».
- Замовлення обробляються менеджерами нашого колцентру і передаються продавцю у двох випадках: коли клієнт підтверджує замовлення з оплатою при отриманні або коли клієнт бажає попередньо оплатити замовлення до його відправлення - у другому випадку продавцю потрібно відправити свої реквізити клієнту для оплати замовлення.
- Під час обробки замовлення і внесення продавцем ТТН відправки, статус замовлення змінюється системою. Автоматична зміна статусів відбувається лише після того, як замовленню присвоюється статус «Передано в службу доставки» і вказано відповідний номер ТТН відправленої посилки. Далі зміна статусів відбувається в залежності від наданої інформації від транспортної компанії, яка доставляє товар. Про зміну статусу учасники угоди дізнаються через внутрішню пошту. Також інформація про статус доступна в особистому кабінеті сторін угоди.
Платформа «ARTKOPILKA » надає послугу у формі обробки дзвінків клієнтів на нашому боці.
Картка товару повинна бути інформативною і відповідати вимогам до контенту.
Вимоги до розміщення фото
- Розмір фотографії повинен бути в хорошій якості (не розмита), у форматі .jpg або .jpeg
- Зображення на природному або на білому фоні;
- Максимальна кількість фотографій. Суворо заборонено додавати ілюстрації, які дублюються або відображають одне і те ж;
- Фотографія не повинна містити інформацію про конкуруючі сайти/організації, водяні знаки (водяні знаки);
- Якщо товар має специфічний вигляд і функціонал, фото повинно пояснювати його роботу;
- Щоб при наведенні курсору на товар в каталозі з'являлася інша фотографія, в якості другого фото використовуйте інший ракурс і інтер'єр;
- На демонструючій фотографії товар без упаковки. На наступних фото допускаються комплектація, коробка і інше. Якщо товар доступний у декількох кольорових модифікаціях, на фото повинен бути зображений конкретний з них.
Вимоги до художнього опису товарів
- Художній опис повинен складатися з заголовків, підзаголовків, абзаців і списків;
- Викладення повинно бути інтуїтивно зрозумілим, з відповіддю на питання: «Що клієнт отримає від покупки товару?»;
- Заголовки оформляються тегом;
- Художній опис повинен бути актуальним на тривалий час. Описуйте особливості товару і важливі функції. Виключіть з опису слово «новинка» і його синоніми;
- Опис товару бажано мати як українською, так і російською мовами без орфографічних і пунктуаційних помилок;
Опис товару НЕ повинен містити:
- містити недостовірну і суперечливу інформацію;
- порушувати права сторін угоди, адміністратора або третіх осіб;
- рекламувати товари і послуги третіх осіб або товари продавця, які не опубліковані на сайті;
- вводити покупця в оману;
- маніпулювати результатами пошуку на сайті та в Інтернеті;
- містити контактну інформацію (номери телефонів, e-mail і т.д.);
- містити інформацію і посилання на сторінки з рекламою інших продавців або третіх осіб;
- містити інформацію про сторонні сайти, торгові площадки, магазини;
- містити пропозиції про обмін;
- містити інформацію, яка не стосується виставленого товару;
- містити інформацію з образами, пов'язану з расизмом, ксенофобією, а також з розжиганням міжнаціональних конфліктів.
За необхідності платформа «ARTKOPILKA » надає додаткові послугу для опису Ваших товарних позицій
